Модель Y RWD тепер включає систему «Custom Audio», зменшену до семи динаміків з одним підсилювачем і, зокрема, відсутність сабвуфера (h/t  Drive Tesla Canada ). Це зменшення в порівнянні з раніше хваленим розташуванням 13 динаміків, включаючи сабвуфер і два підсилювачі, знаменує значну зміну в аудіопропозиції Tesla для цієї моделі.


Деталі зниження версії аудіо

Ця зміна викликає питання про вплив на загальне враження від аудіо, особливо з огляду на те, що Tesla наголошує на якості звуку в своїх автомобілях як частині задоволення від водіння. Tesla інвестувала значні кошти в аудіотехнології, черпаючи досвід від висококласних аудіобрендів, таких як Bang & Olufsen.

Відданість компанії була підкреслена у створеному Tesla відео, яке демонструє ретельну розробку її звукових систем. Відео підкреслює значні розміри сабвуфера в Model Y та його інтеграцію в дизайн автомобіля, покращуючи загальне звучання без шкоди для простору чи естетики.

Ця модель Y із заднім приводом спочатку використовувала ту ж звукову систему Premium Audio, що й аналоги Long Range і Performance, з 15 динаміками, включаючи два підсилювачі та сабвуфер. Така установка була дещо несподіваною, оскільки Tesla зазвичай резервує висококласне аудіообладнання для своїх моделей вищого рівня. Подальше скорочення динаміків до 14 наприкінці 2021 року з видаленням центрального динаміка панелі приладів Tesla вважала непомітною зміною. Проте останнє коригування більш суттєве.


Це стосується інших моделей?

Можна лише припустити, що Model 3 отримає таке ж ставлення. Однак оновлена ​​Model 3 починає з’являтися в Північній Америці. Його оновлену стереосистему було добре задокументовано. Зменшити цю неймовірну систему в моделі 3 із заднім приводом початкового рівня було б прикро.

Цікаво, що це оновлення стосується версій Model Y із заднім приводом для Північної Америки. Європейська модель Y із заднім приводом, виготовлена ​​на заводах Giga Shanghai або Giga Berlin, зберігає звукову систему Premium Audio. Варіанти LR і Performance моделі Y продовжують оснащуватися оригінальною системою з 13 динаміками, включаючи сабвуфер і подвійні підсилювачі.

Tesla не уточнює, які сім динаміків залишаються в переглянутій аудіосистемі Model Y RWD. З огляду на те, що зміна нещодавно була додана на веб-сайт, може пройти деякий час, перш ніж відбудуться перші поставки Model Y з оновленою звуковою системою, що дозволить комплексно оцінити нову якість звуку.

Рішення Tesla модифікувати аудіосистему Model Y із заднім приводом відповідає її стратегії варіювання функцій у різних моделях і суперечить її усталеній прихильності до виняткової якості звуку. Ця розробка є особливо інтригуючою, враховуючи репутацію компанії щодо створення транспортних засобів, які забезпечують виняткові та веселі враження від водіння, значним компонентом яких є аудіосистема.