0
Мій кошик

Сонячний проект додає сонячні батареї до верхньої частини Tesla Model Y, але чи буде це працювати?

Нове сонячне доповнення для Tesla

Виклик бере на себе амбітна компанія, яка працює над «керованою сонячною батареєю», яка наразі перебуває в бета-версії та призначена для самозаряджання електромобілів. Компанія використовує тестовий автомобіль Tesla Model Y із дев’ятьма великими сонячними панелями. На веб-сайті зазначено  , що « Beta One  досить легка, щоб її можна було перевозити на багажнику на даху вашого електромобіля. Він важить менше 165 фунтів. У розкладеному вигляді він поміститься на стандартному паркувальному місці».

Beta One  оснащено гнучкими сонячними панелями без розподільних коробок, що забезпечує плоску транспортування та просте складання на чотири секції. Передбачена  ціна 4000 доларів США  та використання дев’яти 175-ватних панелей Beta One стверджує, що виробляє  6 кВт/год щодня , забезпечуючи приблизно 20 миль (32 кілометри) пробігу електромобіля з п’ятьма годинами сонячного світла.


Окупність інвестицій

Кількість виробленої енергії та запас ходу на електромобілі з цими панелями, очевидно, змінюватимуться залежно від місця розташування, погоди та автомобіля, але скільки часу знадобиться, щоб окупити початкові інвестиції? Без урахування будь-якого зменшення запасу ходу через зменшення аеродинаміки та збільшення ваги, власники заощадять близько 0,97 доларів США на день (на основі середнього 16,21 цента за кВт-год у США) при використанні цих сонячних панелей.

Перш ніж взяти до уваги зовнішній вигляд автомобіля, додаткове технічне обслуговування та потенційні проблеми, власникам доведеться порахувати понад  11 років  , перш ніж повернути свої початкові інвестиції в 4000 доларів.

Це не означає, що цей проект не має своїх переваг і випадків використання. Якщо ви перебуваєте у віддаленому місці з невеликим доступом до електроенергії, це може бути цікавою ідеєю, однак вона не матиме сенсу для більшості споживачів. Сонячна енергія потребує багато місця, і зараз вона має більше сенсу на великій відкритій території, а не прив’язана до верху автомобіля, що рухається. Однак такі проекти продовжують просувати інновації та нестандартне мислення.

Tesla є популярними транспортними засобами для сонячних експериментів, як ми бачили раніше з подовжувачами радіусу дії.


Погляд Ілона Маска на сонячні електромобілі

Нещодавно Маск опублікував на X : «Земля вже отримує приблизно стільки ж енергії від Сонця за годину, скільки людство споживає за рік. Сонячні батареї потребують лише невеликої її кількості, щоб живити всю нашу цивілізацію!» Незважаючи на визнання величезного потенціалу сонячної енергії, Маск залишається сумнівним щодо її застосування в електромобілях через обмежену площу поверхні. У цьому відеоролику він просто пояснює свою появу з Джо Роганом у 2021 році.

 

Сонячний електромобіль Aptera: практичний приклад

Aptera Motors продовжує стикатися з проблемою створення автомобіля на сонячних батареях. Стартап із Сан-Дієго кілька років збирав кошти для виробництва свого унікального триколісного автомобіля з сонячним двигуном. Цей автомобіль може проїхати до 1000 миль на одному заряді, до 40 миль, живлячись виключно сонячною енергією.

Автомобіль Aptera аеродинамічно оптимізований і виготовлений з легких матеріалів. Його унікальна форма та вбудована сонячна панель відрізняють його від традиційних електромобілів, демонструючи потенціал сонячної енергії в транспорті.

Інтеграція сонячної енергії з електромобілями є передовою в екологічному транспорті. Хоча такі проблеми, як обмеження площі, існують, такі інновації, як Beta One від DartSolar і сонячний електромобіль Aptera, можуть прокласти шлях до сонячного та зеленішого майбутнього.


 

Вгору