Режим Sentry Mode є частиною системи безпеки Tesla, яка утримує датчики автомобіля та камери ввімкненими для виявлення, запису та інформування власника про підозрілу активність. Ви можете прочитати більше про нього, зокрема про те, скільки він споживає електроенергії, у нашому посібнику про режим Tesla Sentry.


Розряд батареї в режимі Sentry

Режим Sentry не дає транспортному засобу активного режиму та постійно обробляє дані з восьми камер транспортного засобу. Однак через архітектуру транспортного засобу та обробку кількох відеоканалів режим Sentry споживає значну кількість енергії. Протягом 24 годин середній Model 3 або Model Y зазвичай розряджає акумулятор приблизно на 7-14% з увімкненим режимом Sentry, або приблизно одну милю на годину.

Хоча режим Sentry Mode є чудовою функцією безпеки, власникам часто доводиться вирішувати, чи варто втрата діапазону додаткової безпеки. Сторожовий режим також стає проблемою, якщо автомобіль залишають припаркованим на тривалий період часу, наприклад в аеропорту.


Покращення режиму Sentry

На початку цього року компанія Tesla оголосила, що значно підвищить ефективність режиму Sentry Mode, скоротивши споживання електроенергії на 40%.

Оновлення 2024.38 вносить ці зміни. Tesla змінює спосіб обробки відео своїми бортовими комп’ютерами, щоб зробити використання Sentry Mode набагато ефективнішим. Зараз транспортний засіб має увімкнути комп’ютери FSD та MCU (інформаційно-розважальні системи), щоб обробляти відео з камер автомобіля. Однак це змінилося з деякими архітектурними вдосконаленнями в оновленні 2024.38. Пізніше цього тижня ми докладніше розглянемо, що змінилося, у статті.

Ця зміна з’явиться спочатку з Cybertruck в оновленні 2024.38.4 і пізніше. Згідно з нашим джерелом, він також буде доступний для інших моделей у майбутньому оновленні, але Tesla спочатку починає з Cybertruck.

Оскільки більшість Cybertrucks мають FSD, включений як частину Foundation Series, вони використовують спеціальні оновлення FSD, а це означає, що кількість Cybertrucks з оновленням 2024.38 надзвичайно мала. Щойно він стане більш доступним, ми зможемо отримати деякі цифри, щоб побачити, наскільки близько Tesla наблизилася до свого зниження потужності на 40%.